In this Light

Kauneusblogi

Luku 234.

pitsi5copy pitsi8copy pitsi2copy pitsi3copy

Minun maailman kaunein pitsipaita löytyi Pariisista. Viimeisenä päivänä, kävellessämme kotikaduillamme, harrastimme näyteikkunaostoksilla olemista. Eräs näyteikkuna oli vain niin viehättävä, että päätimme anoppikokelaani kanssa mennä liikkeeseen sisälle. Ja voi, tuo liike oli täynnä toinen toistaan kauniimpia vaatteita! Ihasteltuamme tovin olimme jo lähdössä pois, kun aloin selata vaatemerkin lookbookia. Lookbookin sivuilla näin kuvan täydellisestä pitsipaidasta, jota oli sitten päästävä sovittamaan. Ja loppu onkin historiaa, paita istui täydellisesti sekä pitsin sävy sopii hyvin minun väreihin. Olin täysin myyty.

Paita on merkiltään Les Fées de Bengale, itse en ollut aiemmin moisesta merkistä edes kuullutkaan! Ranskalainen vaatemerkki suosii vaatteissaan laadukkaita luonnon materiaaleja, oma paitani on puuvillasekoitetta. Harmi vain merkin nettikauppa ei kuulemma toimita Suomeen-toisaalta olisin kyllä kohta puilla paljain, jos merkin tuotteita saisi Suomeen tilattua!

Ainoa ongelma paidan kanssa on sitten se, mitä sen alle pistän. Tähän asti, lomalla ollessani olen tyytynyt ihan tuollaiseen rintaliivitoppiin, mutta tarkoitus olisi etsiä jotain vähän enemmän peittävää. Ja kyllä, minä inhoan tätä, kun ostamasi asia luokin yllättäen lisää tarpeita. Mutta ehkä minä sen peittävämmän ja sopivan sävyisen topin jaksan etsiä, kun kerran olen näin ihanan paidan ostanut!

ps. Arvatkaa, meninkö unohtamaan kameran jalustan kotiin? No kyllä! Arvatkaa, harmittaako? No, vähän! Saatte siis nyt tyytyä johonkin muuhun, kuin informatiiviseen pönötykseen vaan toisaalta, jos miljöö olisi aina tällainen, voisin koko bloggausurani ottaa asukuvat istuaalten :D

2 Kommentit

Lähetä kommentti

Follow