In this Light

Kauneusblogi

Luku 817 - Edullinen ja hyvä, Garnierin puhdistusaineyllätys!

garnier3

Edullinen ja hyvä -postaussarja jatkuu tänään, sillä olen tehnyt sellaisen puhdistustuotelöydön että huhhuh! Ostin nimittäin sen mentaliteetilla; no tämä on aivan varmasti minulle liian pesevä, ja saan pahan ihon kuivumisaknen, ja miksi oikeastaan tämän ostankaan..mutta olin utelias. Ja itseasiassa ostohetkellä luin purkin kyljessä olevan tuoteselostuksen väärin, sillä luulin tämän olevan tarkoitettu herkälle, mutta epäpuhtaalle iholle. Olisiko aika ostaa uudet silmälasit?!

Mutta omasta mielestäni tämä tuote olisi hyvin voitu olla räätälöity nimenomaan herkälle, epäpuhtaalle iholle! Garnier PureActive 2in1 Purifying Make-up Removing Gel ( 7,90 € / 200 ml ) on heittämällä sanottuna minun tämän vuoden puhdistustuotelöytö. Tuotelupaus kertoo tuotteen olevan heille, joilla on rasvoittuva tai sekaiho, jolla on epäpuhtauksia ja joka haluaa samalla poistaa meikin sekä pestä ihon. Tuotteen inci oli syy siihen, miksi myös siihen tartuin; se on oikeasti yllättävä! Pesevänä ainesosana ei ole SLS, vaan mieto pesevä aine Decyl Glucoside sekä Sodium Cocamphoacetate. Mutta mukana on myös epäpuhtaalle iholle herkullisia raaka-aineita, kuten salisyylihappoa joka auttaa puhdistamaan ihohuokosia sekä sinkkiä, joka mm. rauhoittaa ihoa ja ehkäisee tulehduksia. Mukana on myös eukalyptysuutetta, silläkin on ilmeisesti epäpuhtauksien nujertamisen suhteen positiivisia ominaisuuksia.

Inci: Aqua / Water, Decyl Glucoside, Propanediol, Sodium Cocamphoacetate, Carbomer, BHT, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Glycerin, Poloxamer 184, Salicylic Acid, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Zinc Gluconate.

Kokeilin tuotetta niin kuin sitä oli tarkoitettu käytettävän. Mutta koin, että en vaan oikein osaa pestä kasvojani vain yhdellä tuotteella. Olen niin tottunut käyttämään ensimmäisessä vaiheessa puhdistusöljyä - sen avulla saa silmämeikinkin näppärästi pestyä samalla pois. 

Olenkin käyttänyt tuotetta toisen vaiheen putsarina ja minun on myönnettävä, kyllä vaan ihoni nauttii tällaisesta epäpuhtaalle iholle suunnatusta pesutuotteesta! Varsinkin silloin, kun se on samalla hellävarainen. Kärsin nimittäin aina silloin tällöin finneistä ja tukkeutumista ja otettuani tämän tuotteen käyttöön, ne ovat vähentyneet huomattavasti. Otin tuotteen käyttöön akuutin näppykriisin aikaan, joka luultavasti johtui vuodenajan vaihtumisesta mutta varmaan osittain puhdistustuotteestakin. Pesuaineen tehon huomasi todella nopeasti! Olin alkuun sitä mieltä, että kivaa, tämä auttaa näppyihin mutta ihan kohta huomaan ihoni kuivuvan karrelle. Niin ei ole tapahtunut, kiitos mietojen pesevien ainesosien!

Tästä taisikin tulla peilikaappini vakiotuote, jota luultavasti täytyy aina olla olemassa. Tykkään panostaa ihonhoidossa iholle jätettäviin tuotteisiin ja pesutuotteiden suhteen mieluusti pihistelen. Siitäkin syystä tuote on mahtava! Lämpimästi suosittelen tuotetta heille, jotka haluavat edullisen, hellävaraisen pesutuotteen tukkeutumiin/epäpuhtauksiin taipuvalle iholle!

Uskaltaisitko kokeilla tätä tuotetta? Olisiko sinulla heittää postaustoivetta tämän postaussarjan suhteen?

16 Kommentit

  1. Mun iholle tää tuntui olevan vähän turhan putsaava :/ Tosin siitä on jo aika paljon aikaa, kun tätä testasin, eli uusintayritys voisi tuoda erilaisen lopputuloksen :D Tykkäsin kuitenkin ton putsarin koostumuksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuvittelin, että tää ois ollut joku uutuus 😀 mutta en ehkä ole ollut ajan tasalla Garnierin putsareiden suhteen 😂 mulle tää on nappi, mutta tosi kuivalle iholle tää voi olla liikaa.

      Poista
  2. Musta tuntuu, että nykyään osataan tehdä ihan markettituotteista tehokkaita mutta hellävaraisia tuotteita epäpuhtaalle iholle :)

    VastaaPoista
  3. En ole koskaan uskaltanut käyttää Garnierin Skinactive tuotteita, koska pelkään niiden olevan liian voimakkaita kuivalle naamalleni. Kuulostaa kuitenkin hyvältä, että se jytyin (oletan niin) pesevä aine on pois:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulin, että tää ois ollut tosi hc-kamaa ja yllätyin kun ei ollutkaan! Mutta kuivalle iholle en ekana suosittelisi 😊

      Poista
  4. Meillä tätä Garnierin meikinpoistogeeliä käytetään myös. Tytär osti itselleen ja minä siinä sivussa aina testailen samalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tuupa kertomaan, mitä sitten tästä tykkäilit 😊

      Poista
  5. Siitäpä onkin sitten tovi -köh- aikaa, kun olen jonkin tuotteen Garnierilta omistanut :D Tämä putsarilöytö kuulostaa kyllä ihan kivalta :)

    VastaaPoista
  6. Mulla varmaan iho menisi koppuraksi, mutta sulla onkin rasvoittuvuutta, mitä mulla ei ole. Just kosmetologi taas totesi, että sulla on pintakuiva iho, jaaha kiitos, tiesin tämän. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täytyy munkin tarkkailla tilannetta, esim.pakkasten saavuttua tilanne voi olla toinen. Mutta mun iho on hämmentävän hyvin ottanut tuotteen vastaan, mietojen pesevien aineiden ansiosta! Mutta kuivalle iholle tää voi olla liikaa.

      Poista
  7. Olipas kiva yllätys että garnierin inci lista on noinkin iho ystävällinen! Mä en oo vuosiin koskenutkaan garnieriin, kun joskus nuorempana mun iho kuivu ihan totaalisesti garnierin tuotteista :D No mutta, tietämättömyyttähän se oli vaan. Pitäis ehdottomasti tutustuu garnieriin uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis oikein hämmennyin, luulin että tää ois ollut tujumpi 😀 joo nuorempana en minäkään aina välttämättä ollut ajan tasalla tuotteiden suhteen, nykyisin panostan ihon kosteuttamiseen aivan eri tavalla 😀 tän putsarin jälkeen heräsi mielenkiinto tutkailla Garnierin muitakin tuotteita!

      Poista
  8. No wautsi ja oma iho kun on sekaiho, rasvainen, mutta superkuiva poiskilta, niin se antaa haasteita. Mutta olen kyllä tykännyt Garnierin erinäisistä putsareista. :)

    Mukavaa joulukuun ensimmäistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista, että olisin aiemmin käyttänyt Garnierin puhdistustuotteita, misellivettä lukuunottamatta! Mutta ehdottomasti aion tutustua paremmin. Jos innostut tätä kokeilemaan, niin kerro ihmeessä miten toimi sulla! Poskien kuiva iho varmaan aiheuttaa haasteita, nekin on mulla kuivin kohta mutta ei kuitenkaan sellaisen hilseilevän kuiva tai sellainen megakorppukuiva kuitenkaan.

      Ja ihanaa alkanutta viikonloppua! <3

      Poista

Lähetä kommentti

Follow